Leer Senefelder Misset beter kennen door de ervaringen van onze medewerkers
Niemand kan beter vertellen hoe het is om bij Senefelder Misset te werken dan onze eigen mensen. Ze delen hier hun ervaringen op de werkvloer, ieder vanuit hun eigen expertise.
Collegialiteit bij storingsdienst
Jeroen heeft het erg naar zijn zin bij Senefelder. Jeroen: “Alle medewerkers krijgen eens per week een dag en eens in de zes weken een weekend de telefoon mee naar huis. Is er een storing, dan kun je gebeld worden, ook ’s nachts. Dat gebeurt natuurlijk niet altijd, maar je moet er wel rekening mee houden. Is er een storing, dan sta je er niet alleen voor.”
Nooit uitgeleerd
De techniek waar ze dagelijks mee werken, vindt Jeroen uitdagend. “We hebben te maken met alle facetten van techniek, zowel mechanisch als elektrisch. Er zijn veel verschillende machines met allemaal kleine onderdelen die heel precies zijn afgesteld”. Ook elektrisch noemt Jeroen de techniek complex. “Je hebt te maken met veel fabrikanten. Het is altijd weer een puzzel: hoe hebben ze iets bedoeld? Je kunt hier vijftien jaar rondlopen en nog steeds niet uitgeleerd zijn.” Jeroen: “Ik verwonder me altijd over de techniek. Ik vind het bijzonder hoe snel de ontwikkelingen gaan. Natuurlijk zit er een vorm van routine in, maar er zijn altijd wel weer nieuwe dingen waar je mee te maken krijgt. Als je leergierig bent, dan zit je hier goed.”
Cursus Duits
Jeroen heeft ook zelf ambities om verder door te leren. Een verdieping op koeltechniek staat bovenaan zijn wensenlijstje. Jeroen: “Een cursus Duits zou ook van pas komen, vanwege de leveranciers van machines waar we mee te maken hebben. Bij een storing heb je vaak een Duitse persoon aan de andere kant van de lijn. Zo’n gesprek is vaak behoorlijk technisch. Dus een cursus Duits zou welkom zijn.”
Het sollicitatieproces van Senefelder Misset


